Tuesday, June 15, 2010

defect oh defect..

Salam....

hari ni nak cite pasal rumah2 kat maluri ni yg ade defect..
bukan le niat di hati nak mengutuk company sendiri..
tapi diorg punye arrangement entah mcm mane la..

Actually defect ni dari thn lepas lagi, sblm warranty abis.
Tak buat2 sampai aku dah terberanak, sampai aku dah naik keje..
Uncle tu umah dia ade bocor, tp si henry kate need staging baru leh buat.
abis nak tunggu bile?
tunggu uncle tu pancung kepale aku ke???

yg menyebabkn aku hangin satu badan ni, sbb mggu lepas mama ina mintak tolong tengokkn paip dia yg tersumbat..
as my babysitter aku rase tak salah utk aku mintak tolong rakan2 sekerja tengok2kn.

the problem is...dari esok ke esok ke esok, sampai la hari ni tertangguh2.
alasannye si anak bos tu suruh pegi buat benda lain.
hey come on lah, kalau benda dah buat appointment, apesal plak nak tukor2 schedule?
y so stupid? study kat singapore blajo macam ni ke????
geram aku tgk apek sekor tu tau..

aku malu lah, sbb aku ye ye dah buat janji dgn mama ina.
asik ckp esok, esok, esok. bengang lah. mane nak letak muke ni???

kalau susah sgt aku mmg direct call ms soh aje, bagi tahu semua defect tak pernah dibuat.

v, ko ingat ko bagus ke????????
aku tak suke ko... tak suke... tak suke......!

No comments:

Post a Comment