Tuesday, June 15, 2010

Perkembangan anakku

Salam lagi...

hehe hari ni masuk 2 entry ok ke? hehe..

putri skang ni Alhamdulillah dah naik badannye... nyusu dah kuat, sng hati mama.
kalau tak, angkat dia rase melampung je..
risau2...

malam hari tu pun dah pandai mintak susu botol..
agaknye time tu susu mama kurang sbb mama tak bangun minum nestum.
tetibe dia nangis yg sgt syahdu dlm pukul 4 pagi.
sian sgt tengok dia... nangis 'mama..mama...mama...'
mama pun bangun buatkan 3oz susu..
terus dia ngap, sambil mata kuyu ngantuk..
abis dia minum, tepuk2 belakang dia sampai terlentuk2 dia ngantuk..
pas sendawa terus baringkan dia, terus lena dia..
syiannye....

baru2 ni, start smlm dia dah pandai niarap. tapi tangan tak reti nak betulkan.
tapinye, tak reti nak pusing balik. marah mama pulak, padahal dia yg niarap sendiri.

pagi tadi mama biar dia baring. mama nak ambik barang2 dia sbb nak tukar diapers.
tup2 mama tgk dia dah niarap dah, tgn pun dah betulkn sendiri.
he..he..syabas putri!!
cume...pastu dia yg nangis sbb tak reti nak telentang balik. haha..
takpe, slow2 ek karang2 ok la tu..

1 yg tak boleh nak ubah, bile sampai je umah mama ina, tgk muke mama ina dia terus melalak.
ape kes entah? cume dia je yg tahu..

ape2 hal pun, moga putri mama membesar dgn sihat & ceria ye...
ingat janji mama bulan ni kalau naik 1kg, mama belikan ape.....hehe..
muahhhh mama syg awk....

No comments:

Post a Comment