Saturday, July 24, 2010

Tajuknye, hehehehee..

Salam semua yg sudi membace blog saye... (ade ke??)

Berape lame agaknye tidak saye luahkn isi hati saye di sini..
Saye pun rinnnnndu sgt nak taip entry kat sini tau..
Tapi keadaan tak mengizinkan, saye bz gilos. hahhahahaha..

Baru2 ni saye mule menyibukkan diri dlm dunia bisnes on9. Jual baju budak baru lahir sampai umur 8 thn. ok ke? hehe.. Persaingan agak byk tapi depends on masing2 punye rezeki & usaha la kn.

Bagaimana saye boleh terjebak dlm dunia bisnes ni?
Kisahnye saye asik dok belek baju putri kat website, sibukkkk asik nak beli je.
Akhirnye saye terautomatik terbuat keputusan utk buat bisnes ni.
ok gak la sambutannye.

Dah lepas tu, saye pun terpikir nak prompotekn bisnes yg mmg dah lame kitorang buat di alam nyata. So sekali arung jalan lah promo baju, quran, meja batu, divya tu sume..

Memula saye buat 1 blog, lepas tu saye tukar blog lain, pastu akhirnye saye pening sendiri sbb byk kategori blog. Akhirnye saye gabung semua menjadi 1 blog under 1 company yg same, company halal tau sbb dah daftar ngan SSM.

Blog kami ialah putri-shoppe.blogspot.com
Atau facebook putri-shoppe

Ok, saye nak sambung entry kat tajuk lain pulak, kang panjang2 sgt mcm nak bace sejarah bosannye.. hehe

No comments:

Post a Comment