Sunday, August 29, 2010

shopping raye

salam sume..

hai..nama saye putri nursyafiqah.. panggil saye syafiqah ye, maknenye penyayang..
saye sayang mama saye tau. hehehe...

yg ni pulak kasut raye saye, cumil tak? sebenarnye kasut ni tak muat pun ngan saye, longgar je.. nak tahu kenape? kaki saye cumil sgt, mcm kaki cine zaman dolu2 kan kaki kecik2..
t5p saye punye ori, takde ikat2. hehehe.. walaupun longgar, mama saye beli juge sbb dia geram sgt tgk.. mama cari kat internet pun takde saiz, mahal lak tu. hahaha..

Yg ni pulak beg kasut mama saye. mama saye ni kn suke beli kasut kat summit bukan sbb ape, dia suke sgt kumpul paper beg yg cantik2. summit selalu paper beg nye mmg cun. hehe.. kasutnye saye taknak lah tunjuk kat sini, surprise.. hehehe


Yg ni lagi pulak, seluar raye mama saye. nak tahu kenape saye upload gambo kelam ni?
sebenarnye saye nak tunjukkn saiz seluar mama saye, XL. Hahaha.. Mama, mama.. dulu mama pakai M tau... Sian mama, kerana saye mama jadik camni. Kuikuikui......

No comments:

Post a Comment