Wednesday, September 29, 2010

Syawal 1431h

Salam semua...! =)

hai saye putri.... ;P
Syawal ini syawal pertama untuk saye tau. Saye rase teruja menyambut hari raye.
Kalau raye thn lepas saye berada dlm womb mama saye, skang saye dah boleh merase kuih raye & duit raye. Hehehehe..
Yg paling best saye menggayakan baju kurung raye yg cik yati saye buatkan ni..
comel betul baju raye saye ni. hehehe..


Saye bersama atok atan. Waktu ni saye telah dipaksa bangun dari tido.
Saye tgh syok2 tido aleh2 je atok atan angkat saye bawak kuar utk sesi bergambar. Nasib baik saye tak lalak, maklumlah saye kan ratu lalak. ;P


Amboi2 mama dan ayah ambil gambar tanpa pengetahuan saye nih!
Waktu ni saye lum bangun tido lagi..
Sob..sob..sian saye sengsorang dlm buai, org lain sume kat luar amik gambo.


Eee saye seronok lah dpt beraye ngan sepupu2 saye, ngan pakcu saye! =)


Inilah keluarga saye..... Sweet kan? Saye lah paling sweet walaupun muke asam.



Selitkan 1 gambo time beraye di melaka..
Time ni penat tak hengat, dok jalan keliling melaka. Walaupun saye didukung tapi saye ttp penat tau.

Oklah, saye nak kire duit raye ni, hahhahahhaha.. Babai kwn2..!

2 comments:

  1. comey putri... banyak ke baju raya tahun ni...

    ReplyDelete
  2. thx atie..
    byk tak byk sgt, boleh tahan la..
    dah mamanye jual baju baby, anaknye dpt la tempias sikit.. hehe

    ReplyDelete