Monday, September 20, 2010

-ve result

Salam syg semua.......

dah seminggu lebih saye sakit tau... demam dah kebah. Batuk, selsema, pening, loya2. Hehe..
mkn ubat tak mahu, sbb saye takut saye 'membawa' hamba Allah..
mlm tadi saye buat urine test, hasilnye -ve. Baru hari ni saye konpiden nak gi klinik n mkn ubat. hehehehe...

mane la saye tak risau, tanda2nye tu mcm dekat nak same time saye preggy dulu.
perut pun rase lain mcm je. peasan kn saye ni? hihihi..

raye pun dah seminggu lebih. Kejap je mase berlalu.
nak upload gambo raye, ade je halangannye, kejap kang pendrive tertinggal. kejap kang anak bangun, kejap kang keng kung. mcm2 lah. hahahhaahaha...

No comments:

Post a Comment